Thursday, April 14

in my life

nad domem křičí sojky
pořád
a je jich moc
a tohle byl ten nejnerudnější řidič autobusu
jakého jsem kdy viděla
dávají je za trest na linku 143
protože tam jezdí studenti
a ti jsou zlí
a plivou na zem
a nemají úctu k autobusům
v noci jsem měla divný sen
viděla jsem strašně moc dětí
taková smíšená společnost jako na obálce strážní věže
a všechny v bílém
přecházely silnici po přechodu
paní učitelka vypadala jako indka a hlídala auta
a na jeden znepokojivý moment jsem jí viděla přímo do obličeje
nevím proč znepokojivý
a jeden člověk kterého jsem znala
v tom snu měl holku s krátkými vlasy
jasně modrými
žárlila jsem?
lepší sen než skutečnost
a běhali tam psi v parku
a něčeho jsem se bála
a u nás na fakultě hnízdí dosud nepopsaní ptáci
asi nějaká odrůda pštrosa trpasličího
anebo možná
vrány

No comments: