Sunday, June 4

zapít. zabít.

včera jsem se vydala zapít volby. to jedno křeslo, o které se výsledky zvrátily, za to stálo. a u sudu mají naprosto vynikající hermelín s brusinkovou omáčkou (ale to jen tak na okraj; tenhle příspěvek není ani o chlastu, a ani vlastně o volbách).
je mi zle z pokřivené morálky téhle země. z toho, co tady komunismus zanechal. když slyším v televizi, že komunisté mají v programu (ano, já vím, překvapivé) vyšší zdanění bohatých, že je volí lidé, kteří v životě nic neudělali, a to, že je někdo schopný (vydělávat), jim přijde jako osobní křivda, že tady vůbec existují lidé, kteří považují minulý režim za pohodlný díky jeho nesvobodě -
je mi zle. hodně zle, protože, jak říkal včera kašpík po icq:
"mě prostě lidi jako paroubek, rath a jandák, ale taky filip a dolejš osobně urážejí. miluju svou svobodu, svou vlastní hlavu, stejně tak jako svobodu a vlastní hlavy mých blízkých. nesnáším když někdo lže a nesnáším když někdo žízní po moci (a kvůli tomu lže)."
bojím se, že nedojde na předčasné volby, protože pablb udělá cokoliv proto, aby na ně nedošlo, teď, když se tak vyjevil. ale kdyby se konaly, věřím (pořád stejně naivně) ve zdravý rozum.
mám tuhle zemi ráda. relativně. ale dokážu si představit žít někde jinde.

8 comments:

Anonymous said...

já včera u sudu zapíjela návrat na rok ztraceného spolužáka v usa. (avšak bez hermelínu s brusinkovou omáčkou.)

e*v said...

hehe, tak to jsme se možná viděly :)

Anonymous said...

je dost možné, že jsem okolo tebe třeba procházela, protože jsme se jako obykle usadili až tam nejvíce dole a nejvíce vzadu. takže jsme museli projít asi okolo všech .)

e*v said...

hm :) my seděli u stolečku hned u schodů dolů. ale netuším v kolik. někdy jak se vyhlašovaly volby. :)

Anonymous said...

"... ale dokazala bych zit i nekde jinde" - tak presne tohle me po vyhlaseni volebnich vysledku taky napadlo

Anonymous said...

stejne tak i me.
Tusili to nasi rodice, kdyz cinkali klicema... ze zakratko my budeme muset pomyslet na emigraci?

Anonymous said...

je to smutne, ale napadlo to vic lidi - byla jsem ten vikend s kolegy v Krkonosich - vysledky voleb jsme napjate sledovali; dlouho mi nebylo tak spatne od zaludku jako po Paroubkove projevu - a uvahy o emigraci (alespon docasne - coz je narozdil od nasich rodicu nase velka vyhoda, ze se nemusime rozhodovat definitivne!!!) tam padaly az prilis casto.

e*v said...

anonymous: nechce se mi. ale kamarád mi drží místo na novém zélandě, kdyby bylo nejhůř...
nau: možná měli místo klíčů cinkat oprátkou...
deepriver: paroubka jsem prošvihla, dalo by se říct propila. naštěstí...