Saturday, June 3

jen krátký post o volbách

musíme tam všichni a teď nezbývá než se modlit.
do volebních prostorů jsem šla sama. pouze se dvěma papírky, prvním vybraným a v kapse druhým, který třeba ještě někde vyměním za pivo (a na který jsem napsala velkými písmeny neslušné anglické slovo).
strčila jsem papírek do obálky a jakýsi dohlížející důchodce začal rýpat, že musím za plentu. ehm. ve svém papírku jsem měla jasno a už byl v té správné volební obálce. proč to neřekl dřív? mám jít za plentu a ten papírek vyndat a zase zandat, nebo tam mám jen proběhnout?
musíte za plentu, jinak je váš hlas neplatný, trval na svém.
tak to doufám, že ho poznáte. hodila jsem obálku do urny a usmála se na komisi, která začala nesouhlasně mumlat něco jako no ta je teda. co měli na mysli, jsem se nedozvěděla, protože jsem si vrátila sluchátka na uši a šla pryč. (možná jsem se měla projít za plentou a ani se nezastavit. ale co.)
a doufám opravdu moc, že to ksčssd nevyhraje. dokonce i pan programátor jel dnes lodí z macaa do hongkongu na generalní konzulát čr zahlasovat.

2 comments:

Anonymous said...

...maj ale pravdu... kdybys vedela, jak vypadaly volby pred Listopadem, bude ti jasny, proc je to podminka demokratickejch voleb, i kdyz mas stokrat jasno... :)

e*v said...

tuším, jak vypadaly volby. ale nic to nemění na tom, že to pro mě je událost natolik občasná (byla jsem tam myslím potřetí), abych si byla schopná pamatovat, že se musí za plentu. a když mě nechali přejít ke stolečku, tam vložit papírek do obálky a poté začali prudit...