Wednesday, June 7

lost for words

co říct, co psát. trocha slunce v pondělí na strahově, letos je tráva zelenější než jindy - a odpolední b52 ještě nikoho neurazila. zejména když v rychtě hrají floydy.
včerejší demostrace byla divná. krom sezení na sloupu akorát urážení protivníka, což mi přijde trochu nízké, vzhledem k tomu, že v tomhle případě není potřeba si něco navíc vymýšlet. asi jsem příliš nad věcí. absolut manipulace davem. hm.
a zítra je waters. jedeme brzo ráno; tak tak si stihnu koupit reflex. trochu se těším, trochu se bojím. za oknem se střídají mraky a slunce, nedokážu se dokopat nic dělat. uvidím berlín. uvidím waterse. snad mě to dá trochu dohromady, jsem nějak rozhozená. jdu se učit. musím. šla bych fotit, koukala bych z okna... celý den se dívám na přátele a záverečná epizoda mi připomíná... ale nic. teď si nenechám nic připomínat. jdu - se - učit -
prší :)

No comments: