Friday, June 23

out of wine

pustím si doma ally, loučím se na i.p. s akrab. ale je přesně devět a tak mě napadne napsat bsk, jestli náhodou zrovna nekončí. jo, ale jsem unavenej, přijde mi sms a tak vyrážíme tramvají domů.
střih. je přibližně jedenáct a sedíme na balkoně, první láhev vína bezpečně zneškodněná. debatujeme o možnosti přátelství mezi mužem a ženou (návazně na džounsovy názory, se kterými prostě nemůžu zcela souhlasit). závěry jsou nicméně značně nejasné a poté, co zwíře dorazí z práce, se debata zvrhává ještě mnohem více se druhou a třetí lahví. což o to, víno je výborné, růžový jihoamerický syrah dovezený z berlína by se ale neměl otevírat jako třetí, protože jeho výbornost je poněkud rozostřená. hrajeme i never a teplá, úžasná letní noc proplouvá okolo.
nakonec asi musím ustoupit. částečně. něha je nebezpečná, říká bsk. má pravdu; a zrovna já jí někdy cítím příliš. jdeme na tramvaj, za jednu ruku držím zwíře, za druhou bsk. něha? a pak zpátky domů, my. my. já a zwíře. domů.
opile. něžně. my.

No comments: