Sunday, June 4

sama doma

co děláš právě teď? přistrčila jsem si gauč k počítači. už druhý den trávím čas na něm; v noci tu usínám u friends. myslím víc anglicky než česky a víc na cokoliv jiného než na teorii elektromagnetického pole, ze které mám zítra zkoušku (ještě nikdy jsem si nepřipadala tak nepřipravená). pomocí bezdrátové myše a klávesnice ovládám video, na druhém počítači píšu a čtu. jím häagen-dazs zakoupený za květnovou výplatu. obědnávám (to je schválně) si v barettě. jak málo mi stačí. propojuju různě svítící úesbéčka mezi sebou, bezcílně. piju černý čaj s beduínským kořením. chutná egyptově.
ta šeď venku mě ubíjí. potřebuju slunce a teplo.
já jsem už zase prošvihla ignis brunensis? ach jo. tak za rok.
ps: zwíře přivezl abbu. ech. proč se mi vybavují nějaké velmi opilecké šmouhy z leonovy loňské oslavy narozenin?

No comments: