Sunday, November 11

snow patrol, still waiting

včerejší voko se vyvedlo. jakkoliv jsem si nikdy nedokázala představit, jak dlouho můžu vydržet v hospodě, nebylo to až tak zlé. i když uvědomění toho, že jsem tam byla osm hodin, mě trochu děsí. (někoho zabiju za tu tequilu, malere, víme?) společnost příjemná. (většina chlapů se mě pokoušela balit. a některý baby taky.) fre se celkem úspěšně vzpamatovala, i když jsme jí radili nepít. celková bilance pozitivní. smrště zpráv s těmi, co nemohli dorazit. odvoz domů a dlouhý spánek.
a dlouhé odpoledne předtím. cesta do modřan, cesta za město. hledání čajovny. vítr. čajovna. procházka a ještě více větru. stmívání se. odpoledne s d.
jo, mám se.
on my way
a vyhlídky na zemi u moře, jestli tohle vyjde, budu moc ráda. představa tepla a představa moře. a naproti tomu se těším na první sníh, už byl všude, jen tady ještě ne, anebo málo vytahujeme žaluzie.

No comments: