Sunday, June 11

n/a:skoro celé tři měsíce

chtěla jsem to vypnout, ale tohle si neopustím: david gilmour, frankfurt. áááááááááááá.
>spím
>já to vážně hned zítra smažu ;)
>eh, jsem ve škole, tomu se říká kumulativní n/a message :)
>spím
>na letné
>spím
>v bazénu nebo tak něco
>na lodičkách
>a zase spím (za měsíc je waters!)
>bowling/na obědě/u alfa v práci/v ikei
>spím
>pořád spím. já spím hrozně ráda.
>eggnoise v brně
>spím
>pryč
>spím. a waters je za tři dny!!!
>pryč
tak jo, je to tady. jsem pryč, jsem v berlíně, jsem na watersovi! :)

2 comments:

Anonymous said...

hello ev, tohle je fantasticky... nechapu, kde se v tobe porad bere ta energie neco tvorit :-) chtela bych aspon umet trochu psat nebo fotit jako ty :-)
ach, vsechno je tak zatracene davno... :-(

e*v said...

všechno je dávno. jestli tvořím, tak o tom nevím. snad píšu a fotím, ale jsem pořád v mlze. i v reflexi toho všeho, co je dávno. esme říkala, že se za tebou snad staví - ráda bych taky, ale nejdřív v červenci. budu jezdit po republice a navštěvovat. a fotit.