Sunday, November 13

zelený čaj, čerstvý vzduch, horká sprcha

místo válení se v posteli s reflexem a trapných pokusů osvěžit se alespoň krátkým spánkem volím umělé udržování při životě. ale není to snadné. včera na hvězdárně zapěl ropák, spáchala jsem velikou hovadinu, když jsem opovrhla vínem a rozhodla se pro rum s colou (co se s tou lahví stalo) a spát jsem šla ve čtyři.
nakonec to ale stejně vzdávám. pocit nesmírné otupělosti a ospalosti zaháním polospánkem, který je překvapivě povzbuzující (jsem normální? vypiju půl litru zeleného čaje a pak stejně usnu), na pozadí pochodují prasata, ovce a psi, jako usínací téma volím tanec...
a jen naprostý magor (vaše tvář mi připomíná kari... a na vás je mi taky něco povědomé. vzpomínám si na jméno.... mááágooor - to jsem já! poznal mě!) by se neučil na písemku, na kterou se musí naučit pouhých 40 primitivních otázek, ale mně se chce tak hrozně spát...

No comments: