Wednesday, November 16

digifórum a jiné (závorky)

přednášky o fotošopu (dovolila jsem si pomyslet, jak by asi bylo té slečně z té fotky, kdyby tu přednášku viděla - moje chyba, ironie a to vůbec nebylo vtipný, musela jsem si sundat brýle a doufat, že mě nikdo nepozná!).
přednáška o retuši, velice přínosné, hlavně ty momenty, které nebyly vtipné. a ty byly asi dva. (nehodnotím obsah, skutečně to bylo přínosné - vymažeme bebíčko - ne, vážně. realita odplula zase o něco dál.)
coffeee and cheese. dívat se na natáčení (prý) anglického filmu, falešnou americkou ambasádu (je to polystyren? je to polystyren! a ta patina ptačích exkrementů...) a katarské vlaječky (chachá!) - a to sklo bylo trochu průhlednější - ne, vážně, myslím, že sem z té druhé strany vůbec vidět není. (oni by nám řekli, kdybychom lezli do záběru. (řekli.))
kafe. protože málo spánku a včerejší debaty o šibíkovi. (džžko.) a obrázek, který teď lisuju, aby šel dát na zeď, a který třeba někdy přefotím.
a na hřbitově je potřeba se smát.
- jak se pozná bohatá rodina? může si dovolit nechat na hrobku tesat citoslovce (ach).
- jó tehdy se ještě člověk nemusel stydět za svoje povolání a mohl si to nechat vytesat - hele, horník, ale to zase přichází do módy, teďka s tou reality šou.
- 'studentka scénografie'? tak to já až umřu, chci mít na hrobě 'studentka elektrotechniky'. (- opovaž se - hele, 'grafik'.)
když já vůbec nestíhám. ani psát, ani fotit, ani myslet. a tohle je skoro jako hanaahana:
barborka: neska se mi zdal uchylnej sen jak chytam ryby. vubec nevim, co to melo znamenat
e*v: ale to je jasny- chces chytit iks;)
e*v: kurva, co to melu? uplne normalne mi prislo logicka asociace ryba->iks, ale nechapu proc
barborka
: hyhy. je lekla ryba?
e*v: nevim ;) nebo studena jak ryba
barborka: treba je znamenim ryba
je tu zima. po hodině mi došlo, že mám otevřené okno, protože když jsem přišla domů, chtěla jsem poslouchat déšť.

No comments: