Friday, November 11

nejoranžovější západ slunce

ministerstvo zdravotnictví varuje: pozor, smrtelná koncentrace kýče!

na dnešek jsem spala přes deset hodin. včera jsem se svojí ženou vypila pouze ten nejmenší džbáneček vína. snad to mé psychoanalytiky potěší.
po vrácení the wall na lužinách mě okouzlilo slunce. vystoupila jsem na hůrce a - to se vážně nedá popsat. bohužel se to nedalo ani vyfotit. slibuju, že je to pro listopad poslední západ slunce.

oranžová a později červená do půli obzoru. polární záře? něco tak moc oranžového jsem ještě fakt neviděla. (orange rules!) ani se mi nechtělo přemýšlet nebo hledat metafory. jen jsem se kochala. (to dž: je to jen lom světla v atmosféře. čistě fyzikální jev, navíc je jeho vnímání ovlivněné stavbou lidského oka. ach, ta věda... :)


poznámka: tyto obrázky byly upraveny pouze velice minimálně. a ve skutečnosti to bylo ještě kýčovější :)

No comments: