Monday, November 14

when i'm a good dog...

chtěli jsme to původně udělat na dvě skupiny, ale pak jsme se rozhodli, že by to bylo moc složité. (=náročné na rozdělování) písemka byla jednoduchá. uvidíme.
a cestou do dejvic jsem místo učení analyzovala svoje sny: v prvním mi ivča posílala sms, ať přijedu kamsi do maďarska vybírat víno - sehnat dobré víno z laciného východního kraje (ehm, ty dva asi stolitrové sudy... :), to je docela logické, nepříliš podvědomé přání. :) ale aby se mě, která nemá nikdy noční můry, zdálo, že mě honí a posléze se za zamčené dveře dobývá mrtvá babička s černou parukou, abych se schovávala v posteli u rodičů jako když mi bylo pět (v tom snu, ne ve skutečnosti) a abych se budila s tlukoucím srdcem a přesvědčovala se, že to byl fakt jen sen, no jestli za tohle může ta fyzika, tak se těším na další studium.
...they sometimes throw me a bone.
comfortably numb
comfortably numb
comfortably numb

No comments: