Friday, November 11

smskové peripetie

ráno píšu jednomu, že mi padnul večer, a že jestli chce zapít svůj žal, můžeme. dostávám sms o prioritách zimního spánku. tak se domlouvám s jednou, že se budeme u mě dívat na futuramu, protože co jiného se dá ve čtvrtek večer dělat.
večer: sms. nejprve od jednoho (zachovávám pouze kontext): budeme se dneska opíjet?
já>jedna: platí večer? napiš.
já>jeden: já a jedna se budeme u mě dívat na futuramu. co akce 3+medovina?
jeden: ne, já bych raději byl jen ve dvou. pozdravuj jedna.
jedna: dneska ne, ráno vstávám
já>jeden: jedna nemůže. sejdem se ve městě?
jeden: ne, já bych raději byl jen ve dvou. pozdravuj jedna.
já>jeden: to už jsi říkal. jedna nemůže. co na tom nechápeš?
jeden: mně se to nechtělo odeslat. co na tom nechápeš?
...a na to už jsem neměla sílu odpovídat. večeře a víno bylo príma i tak.
[aktualizace: chtěla jsem pouze zaznamenat absurdnost večerního plánování. kiss my box.]

5 comments:

e*v said...

potrefenej blueskine! a já tady blbnu s přejmenováváním a cenzurou, aby nebylo jasný o koho jde, protože druhá účastnice to vzala nějak vážně. kiss my box, everybody.

BarborKa said...

oukej, a ja se ZNOVU hlasim: ja sem ta jedna...a porad rikam, ze jsem chtela delat ze jsem moudrejsi a ustoupit (a nedelat tretiho, nebo spis druheho?)...kiss my box evryBABY

e*v said...

milá barborko, jak jsem psala coby komentář (ještě před úpravou příspěvku): "tohle není příspěvek o tobě, všimni jsi, že jsem tě nejmenovala :) já to brala, že jsi ustoupila (i když mě to mrzelo ;) a píšu o tom, že další vývoj jsem prostě nepochopila :) "
a tak vůbec. nechtěla jsem se tě dotknout (chápala jsem to tak, že se ti to prostě nehodí) ani naznačovat, že můžeš za to, že se s blueskinem nedá dohodnout (a že ho nikdo nechápe ;)

e*v said...

vrrr blueskine, když už sis tu společnost vybral, proč jsi nebyl schopný se s ní domluvit? :)

BarborKa said...

bluskin: kiss my box;)