Saturday, January 28

to bejvávaly na kolejích časy

některé věci postrádají už i nostalgii. některé hodně dávné. střepy, střípky.
šest deci vína a dvě káhluy - ta druhá od ellaine, což je žena formála. formál alias ef je přezdívka z temných dob středověku. a já mám potřebu být popisná. je mi špatně (to jsem celá já - chřipka před nejtěžší zkouškou - jenže učte se, když vám to nemyslí, pálí vás oči a bolí hlava) - na nic než na suchou popisnost se nezmůžu. ef by se mi hodil do kdysi řetězového příspěvku "když mi bylo 18", protože když mi bylo osmnáct, tak jsem svým způsobem milovala - ef je matfyzák č.1, kdežto programátor je matfyzák č.2. (ono by se vůbec mezi nimi dalo najít hodně podobností. chm.)
on měl ellaine už tehdy, ale očividně si úplně jistý nebyl - žárlila ona i můj tehdejší kluk. a o mě měl zájem ještě než poznal ji. nakonec si ji loni na podzim vzal. je mu čtyřiadvacet a já měla včera problémy neupadnout do jízlivosti (proč jste se sakra brali), i když hořkost dávno smylo tisíce jiných věcí a chvil. to tehdy jsem to řešila v jednom kuse a pořád dokola a ji jsem nenáviděla - blonďatou učitelku se sklony k manipulativnosti, co vypadá jako ellaine z ally.
sakra, je to tak dávno. a mně není dobře. něco tam tehdy bylo, ta doba byla taková sladce zoufalá, něco víc tam tehdy bylo, napětí, které si dokážu ještě letmo vybavit - to kvůli němu jsem tehdy chodila na přednášky na matfyz a vůbec dělala spoustu pitomostí. brala s ním služby a všude se pletla. hm. aspoň pro mě to dopadlo dobře. ale má co chtěl a myslím, že patří k těm, co neprohlédnou, takže ho čeká vlastně spokojený život - se semetrickou symetrickou blondýnkou. každý svého štěstí...
akorát nechápu, o co jí to včera šlo. už ho má, už ho nepustí. ale když mě zval na svoji první službu jako vedoucí, že bude kalba, tak se mohla zbláznit. proč mě zvala na panáka? my jsme tady ty ženy, které musí držet pohromadě ? ó, to teda ne. a kdybych tam byla sama, tak rýpu mnohem víc. :) takhle jsem se držela zpátky a nebyla jsem příliš ironická ani příliš provokativní. asi stárnu.

No comments: