Monday, January 2

killing the past. hahaha.

bilancování? co je sakra na tom, že je nový rok? myslet si, že se s výměnou kalendáře něco změní, je k ničemu. žijeme dál a to co se stalo loni, předloni, předpředloni pořád hraje svoji roli. nevypaří se to. 06 je sice hezčí číslo, ale to je tak všechno. one day closer to death jsme stále.
(nicméně letos bude zatmění. a... gilmour! (čím víc o tom přemýšlím a čím víc si pouštím pulse, tím je mi jasnější, že mě čeká infarkt.))
Tired of lying in the sunshine staying home to watch the rain
And you are young and life is long and there is time to kill today
And then one day you find ten years have gone behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
za dva roky bude rok krysy.

6 comments:

paulie z maleho mesta said...

imho living in past, killing time. ale chapu, ze to vidis jinak, kdyz tvuj blog zije temer vyhradne (z) minulosti.

e*v said...

stejně si myslím, že minulosti se člověk nezbaví. a nepíšu o ní pořád. jen je dobré si ji uvědomit a nepovažovat ji za zbytečnou. howgh.

Anonymous said...

nezbavi, pokousel jsem se o to uz vickrat... nejde to, a je to tak dobre. to by pak vubec nestalo za to uvazovat nad tim co delam, proste kdyz to nevyjde tak se to zahodi a jde se dal.

e*v said...

já si teda myslím, že to zatrrix myslel tak, že pokud by měl všechno hned zahodit a jít dál, pak by nestálo za to nad tím, co dělá, vůbec uvažovat - tedy že pravdu mám já a minulost prostě zahodit nejde. ale to je jen moje interpretace :)

Anonymous said...

ano e*v tva interpretace je spravna... a ja mam sklony nekdy az moc uvazovat nad tim co delam, co bych mel delat a tim, ze chci byt s nekym tak slozitym a krasnym jako je ona se to vsechno jeste vic zamotava, neni vubec jednoduche rozhodnout se kdyz vim, ze tim ovlivnim jeste nekoho... a mam pocit, ze utikam a ji jsem to vycital, je tomu jen par dni...

Anonymous said...

jak tak na to koukam, napsal jsem cosi co sem asi nepatri. takze sorry za offtopic :(
relevantni je snad jen prvni veta.