Tuesday, January 17

až do příštího úterý

mám relativní klid. matiku jsem udělala. takhle natěsno jsem dala naposledy loni algebru. o bod. chm.
chtěla bych si slíbit, že se příště (cca pozítří) začnu učit dřív, jenže já se znám.
z čeho vůbec byla moje první zkouška? asi obvody jedna. pamatuju si ji celkem matně. jako ostatně všechno. teď je venku sakra zima (i když ráno to člověk fakt nemá sílu vnímat) a přece víc - matně? - mrazí ty zatracený vzpomínky. loni. prázdnota, mráz. privát, vykořeněnost.
a hromady papírů. to jediný se nezměnilo.

2 comments:

Anonymous said...

gratuluju milá e*v,
o bod jako o deset, hlavně že je to zapsaný...

taky mě doběhly vzpomínky na minulou zimu, na určitá rozhodnutí, která lze dnes již velmi těžko měnit...

ale věci jsou v pohybu, ježatá řeka, co nás nese, nebo my si v ní plavem neseni proudem, pravda teď trochu chladí, ale je i příjemným obkladem na bolavou hlavu i tělo...

ať ti to vydrží celý zkouškový a už jenom biče:)))...

e*v said...

žádný biče nebudou, já ty trojky sbírám :)

ale jinak: nechejme se nést. co taky jinýho.