Saturday, January 14

sen noci lednové

už je to pár dní, co se mi zdál jeden takový příjemný, čarodějnický sen :) . šla jsem sněhem. žádné vjemy, jen ten sníh a mírně se zvedající cesta. a pak jsem si řekla, proč jít - vždyť můžu letět.
letěla jsem kousek nad zemí a pod sebou jsem pozorovala svět do neskutečně ostrých detailů. vstříc jaru; sníh tál (obrovské kapky na okraji sněhového lemu, probouzející se tráva, rašící kytky), vstříc létu. na hrad a na ples. hm.
(těch lítacích snů se mi zdá poslední dobou dost (v tom posledním jsem letěla na sraz s bsk - v noci a vysoko nad zemí, někde nad strahovem) - a klidně by jich mohlo být víc. :)
z jiného soudku - we like the moon:

a malá sobotní exkurze do ďáblova slovníku:

mozek: orgán, jímž myslíme, že myslíme.
mrtvola: hotový výrobek, jemuž my jsme surovinou.
mulat: dítě dvou ras stydící se za obě z nich.
myš: zvíře, jež za sebou trousí omdlévající ženy.
mytologie: soustava pověr primitivních národů týkající se jejich původu, raných dějin, hrdinů, božstev a tak dále, na rozdíl od pravdivých vysvětlení, jež byla vymyšlena později. [a. bierce]

No comments: