Wednesday, January 18

talkative

začít ráno s the killers - z postele se mi po včerejším ospalém zkouškovém excesu strašně nechtělo. nicméně za první zkoušku jsem dostala krásný nescafé hrníček, talkative - oni to překládají jako řečník, ale myslím, že slovo ukecaný je výstižnějsí :) - protože jsem taky ukecaná. takže popíjím kafe a hledám v sobě hluboko ukryté schopnosti dělat něco jiného než hrát heroes. třeba psát.
minulý pátek jsme byli s kamarádem a jeho přítelem v podskalské restauraci (nalévali výborné víno, bohužel si nepamatuju jaké) - dostalo se mi té pocty, být prvním člověkem, s kterým šli "zcela veřejně" někam posedět - vážím si toho strašně moc. nevím jestli to bylo tím pivem anebo naší takřka katalyzující přítomností, ale přes pochopitelnou počáteční nervozitu vyplňovanou převážně degradujícími řečmi o smyslu bakalářského studia se nakonec chlapci začali pošťuchovat a držet za ruku, což mi přišlo úžasně normální.
a včera na jisté oslavě jsem zvítězila v bowlingu, přestože dráha byla křivá... no, minimálně jako prase.
a vjů z okna je zase zasněžené.

4 comments:

e*v said...

jak by řekla bridget: nototedasafrane.

e*v said...

nototedasafrajo

Anonymous said...

Ten mám taky ten hrníček, byl hezčí než Ambiciózní i Minimalista :-)

e*v said...

že jo :) a na to se napijem... kafe :)