Monday, October 17

odkazy

nechce se mi psát. v hlavě prázdno. myšlenky, co tam byly, zahnalo barborčino šampaňské. a ten zbytek jsem raději pozabíjela.
jo. je ještě pořád podzimně pěkně. za oknem vlaku se míhaly jasně žluté stromy, v dálce hrály kopce všemi barvami a potom vycházel měsíc, tak nízko, tak velký, tak neskutečný. vypadal úplňkovitě a smutně a já se po něm pořád ohlížela.
ale stručně. v tescu mají na boku automatu na kafe tabulky v braillově písmu, což mi přišlo jako dobrý a užitečný a vstřícný nápad. (minimálně doufám, že se vztahují k tomu kafi. nebo aspoň k tomu, co se v tescu nachází. nápověda zde.)
s nau jsme byli ve veselé vačici, kde jsem objevila dýmku, kterou jsem znala jen z obrázků.

(za ten nechutný flák světla se opravdu omlouvám :)

a tak vůbec. už se zase vidím, jak ráno půjdu na přednášku pouze v případě, že se probudím. tedy ani omylem.

1 comment:

Anonymous said...

Ty Meduse Pipes jsou tak dokonalý, e*v! Díky tobě jsem se zamilovala! Ach!