Friday, October 21

every now and then

"wer reitet so spät durch nacht und wind?" občas mám tendenci recitovat.
to je rammstein?
ne, goethe.
je mi... slzozahnaně. záminky? utíkám. je mi dobře. už dlouho mi nebylo tak moc dobře. co si nezapíšu, zapomenu. radostí je mnoho. krvesaj? nejsem zdaleka tak opilá, jak se tvářím. to je jen stav mysli.
německy loser? verlosener? bolest je jen jedna.
lítám. až na okraj euforie. a utíkám, protože je mi nekonkrétně. jak málo stačí. být středem.
fontána? ještě teď? ráno byla taková zima... a najednou je mi teplo, i když zemi nehřeje příkrov (opravdu to je slovo?) mraků. fontána? ještě nezamrzla. a tak fotím. dokud nepřijede šmouha s podezřelým číslem. sigur rós. a časy minulé. fontány a jiné a kdysi tady strašně pršelo. byl únor. "tak tedy na island," řekl. sto let? entity splývají. pohybuju se nelineárně.
people change. padá mlha. a já trapně střízlivím.

No comments: