Wednesday, October 12

šero

v pondělí začal 42. týden. světovým dnem duševního zdraví. první čtvrtí. bloudím křovím neposlaných neposlatelných zpráv. je krásně a já stejně padám. před sluncem se schovávám do stínů v hlavě.
jen školní bowling je chvilkovým přízrakem reality, chvilkově dobrým pocitem (ty tři křížky jsou moje).

a pak zpět do spleti myšlenek. raději se nerozhlížím na přechodech. raději ať mi nightwish řvou do uší svá gotická klišé, ať se můžu ztratit hloupých pravdách o lásce a smrti, lepší cizí pravdy než vůbec žádné. chci zimu, tečka tečka tečka, ať už skončí tenhle příšerněj rok.

1 comment:

Anonymous said...

Blizky clovek vloni rekl - pristi rok rokem hruzy bude - neverit mi bylo vlastni...
Skonci, jiste skonci... uz aby to bylo!
Bude ale dalsi lepsi? Vlastni je mi verit...