Tuesday, October 18

is it just a crazy dream

mother, do you think they'll drop the bomb? --- a ticho. ty baterky přežily cestu do brna a zpátky, proč teda ne ještě kousek? otázka jakou knížku? neexistuje. jakoukoliv. ticho+absence čtiva+zácpa na mostě. výsledek: myšlenky, myšlenky, kličkuju, ale dohnaly mě. zase. za oknem šedivo. ve mně šedivo. jsou lidé, kteří by neměli číst váš blog? každý máme něco. sypu lentilky do jogurtu.
bacha s tou upřímností. přijela jsem do brna z ostravy. chtěla jsem jít do mzk, dát si medovník a tupě zírat do pressa. nepovedlo se. chtěla jsem jet domů. ale šlo se na bowling a to už jsem byla nakřápnutá. stačilo párkrát hodit mimo a bylo po vnější veselé slupce. noční brno už jsem neunesla. má hlas vrány a studí temnotou. brána od přírodovědy je zavřená. vlny. vzpomínky. řetězové reakce ve vlastní hlavě. anomálie. petřín je skoro tak pěkně barevný jako špilas. ale špilas měl navíc slunce. i když to nestačilo. lentilky se rozpouštějí. komu záleží na podzimu? těším se na holé stromy, budou ke mně natahovat své pokroucené pracky a já se budu šíleně smát.
pod nuselákem voní palačinky, kafe a burčák. duní metro nad hlavami.
i never had the nerve to make the final cut...

2 comments:

Anonymous said...

jojo, jsou lidé, kteří by tvůj blog číst něměli…

Anonymous said...

tedy neměli…