Tuesday, May 31

mno,

dnešek za moc nestál. ale po opuštění cvika c++ jsem na jiráskově mostě ulovila tento kýčovitě úžasný kýč (je klikací).


a komu by to nestačilo, je tu i čb verze. btw, která se vám líbí víc? já se nějak nemůžu rozhodnout, tak jsem sem radši dala obě :)
teda ta barevná je samozřejmě hezčí. ale ta černobílá má v sobě něco zoufalého, vzdáleného, nadčasového nebo dávného... ten pocit, když se vrátíte domů a zjistíte, že neuplynulo pár hodin, ale spousty let, a všechno, co jste znali, je dávno jinak. tenhle druh zoufalství...

4 comments:

e*v said...

jsi přecitlovělý ;)

e*v said...

z toho si nic nedělej, mně se poslední dobou zdají takový kraviny... tuhle se mi zdálo, že jedu na dvousedačkový lanovce těsně nad zemí do kopce a nohy si ráchám v záplavě oranžovýho a červenýho listí. máš smůlu, jsi tady ten normálnější ;)

Anonymous said...

Zdravím umělce, ta první barevná fotka s výhledem na nebe a pražský hrad je ohodně lepší B-)

e*v said...

whatever. anonymové by se měli podepisovat, wtz!