Sunday, May 8

fantasy sen ;)

myslím, že moc hraju heroesy. a taky dělám moc přijímaček na masaryčku a z dlouhodobého hlediska čtu moc fantasy.
můj dnešní sen se mi zdál minimálně dvě hodiny v kuse. a navíc, když jsem se probudila a zase usnula, tak pokračoval. začínal v podivné budově, kde jsem potkávala své známé z brna přestrojené do takřka strašidelných kostýmů, taky se tam slavily vánoce a já šplhala po zdi a chytala se hřebíků, nebo něčeho podobně pevného.
a najednou jsem byla heroine a jela světem. podezírám otázku ze včerejších přijímaček, která byla o princi a zachraňování princezen, protože princezny, a potažmo i prince, jsem ve snu zachraňovala taky. jezdila jsem světem, vlastně spíš chodila.
z výrazných okamžiků si pamatuju, že jsem mečem kosila černou mambu a krájela jí na plátky.
taky mě honil nějaký dědek (připomnělo mi to ciri, když cestuje mezi světy, éé, fuj). toho jsem taky rozkrájela. jo a tam jsem taky zachraňovala toho prince. :)
střih. jdu po asfaltce, odněkud se vracím a přicházím do vesnice, teda do pěkné díry, kde jezdí autobus dvakrát denně. koukám na hodinky, mám štěstí, jede hned, a tak se ptám řidiče, protože tu oblast naprosto neznám, jestli bílé skály, konečná stanice, je alespoň o něco větší, jestli se tam můžu najíst a přespat. kývá že jo a tak jedu, vystupuju, jdu do hospody a už po několikáté v tom snu si poroučím pořádné jídlo (maso, hihi) a pivo. taky by mě zajímalo, co to mělo znamenat.
domnívám se, že to byl sen o nezávislosti. za dva měsíce mi bude 21 ... ach jo. já chci koně a meč a krásnou krajinu bez paroubků a noce u ohně plné hvězd. ach jo. ach jo.

1 comment:

BarborKa said...

a mě bude 22, achjo. nechci ani prince ani nic podobnyho. chci zptaky svoji fantazii, kam zmizla? vyhlašuji pátrání...