Tuesday, May 10

b+d=vsl

když jsem na nestěžujusi psala o bublifucích, netušila jsem, jaký to bude mít dopad. ale matt se mě zeptal, jestli ho opravdu mám.
takže se z obvyklé cigarety na balkoně vyklubal šílený trip s šíleným bublifukem a šíleným smíchem. do tmy létaly kouřové bubliny... a tím to bohužel všechno jen začalo.
cigaret jsme měli málo. tož jsme udělali vodnici (kávovou, výbornou a, éé, silnou), popadli foťák...
...a myslím že výsledné obrázky jsou dostatečně výmluvné.

toto je mistr matt zvaný velmihustýkouř zachycený v tvůrčím soustředění (
tu je i barevná verze, ale mně se víc líbí ta black-theatre-like. i když na té druhé se mi zase líbí kouř okolo bubliny.)

ještě jednou. no není šikovný?

trocha umění... co je malé, to je pjekné. (noha je moje :)

ještě jednou matt. vypadá skoro jako by nutil bublinu levitovat silou vůle :)

další mistr, tentokrát bez kouře. i když... i tak velmi humorné, hehehe.

a do třetice. nelíbí? zkuste alternativní verzi. hihihi.

podrobný návod na výrobu v hned dvou krocích:


a takhle vypadá kouř v bublině bez bubliny. lépe řečeno, bublina praskla a přesně v té chvíli vylétl ptáček (pro barborku, to není dvojsmysl). vypadalo to fakt úžasně. i potom, joj, ty turbulence...
ještě jiná nebublina, vyšší stupeň rozkladu.
jo a opět si můžete kliknou pro větší obrázek. berte to jako nápad, jak strávit osamělý a původně nudný večer. co dodat. hihihi. hi.

No comments: