Wednesday, May 25

mám ráda závorky

jo, na tohle se těším. ale i když je venku vedro, v labu 304 v dejvicích je děsná zima. ach jo, sadistický klimatizátor. omrzají mi uši. na druhou stranu bych toho mohla zneužít... až budu chtít zahřát :)
asi půjdu na kafe. co jinýho takhle odpoledne ve škole. čekám na godotovu přednášku z fyziky. (kde se budu učit matiku.)

a zbláznil se mi sim. funkce "kontrolovat neviditelné" mi jako neviditelné hází (skoro) úplně všechny. ještě že nehulím, mohla bych z toho chytit paranoiu. (aktualizace: úplně všechny, musela jsem se přelogovat, protože paranoia je vysoce nakažlivá).

taky jsem dneska vyhádala zápočet. no, vyhádala. řekněme, že jsem se neviňoučce usmívala tak dlouho, dokud jsem ho nedostala. když jsou ty vánoce. (to nic.)

sice jsem se kvůli tomuhle příspěvku naučila dva nový tagy (tady (docela dobrý stránky, přijde mi)), ale nejenom že jsem málem zmrzla, navíc ještě ke všemu začínám mít pocit, že je tenhle blog úplně o ničem. teda to vím už dávno, ale momentálně mám krizi osobnosti a pochybuju úplně o všem. snad bylo lepší, když jsem si psala jen deník. aspoň jsem si nepřipadala literárně nedoceněná a psala jsem mnohem víc, protože jsem psala jen pro sebe. ach jo.

jinak doporučuju japonský film (krátký, má necelou hodinku) spring and chaos. (není to scifi.) (můžu poskytnout.)

mizím. modrají mi prsty (bez nadsázky). z z z. jdu se učit matiku.

2 comments:

Anonymous said...

Ten problém s kontrolou neviditelných je daný tím, že ICQ něco změnilo (snad protokol) a tudíž se SIM a ani ostatní podobné programy přestaly chytat.

e*v said...

já vím, jen jsme si tehdy mysleli že je to dočasný