Wednesday, March 8

trocha skepse, všednosti a nepoetičnosti

jsem unavená. nálada mi běhá nahoru a dolů. zachvacují mě paralyzující strachy.
blíží se egypt, a já zjišťuju, jaký jsem si na sebe upletla bič. jediná holka v asi desetikusové společnosti - neznámé kultury se bojím a v tomhle ohledu si budu připadat děsně sama. budu si moct jít zaplavat? držet zwíře za ruku?
strachy vyhrávají. moře, let, nákup vodní dýmky, všechny světlé body mají hořkou chuť obav. a dnes, když jsme šli domů, mě před domem strašlivě píchlo u srdce. ale strašlivě. tohle mi nedělej, říká zwíře a já se klepu, co se to se mnou děje.
a můj den? squash byl skvělý. chodila bych hrát klidně denně. na přednášce za astrofyziky (známá vůně přednáškové 256; po tak dlouhé době) jsem dodělala kus korektury (ta knížka mě sere; zaprvé ji psala grafomanská američanka s velmi americkým přístupem ke čtenáři - jste blbí, tak vám to třikrát zopakuju a ještě jednou na konci kapitoly (takže by celá knížka mohla být mnohem kratší) - zadruhé ji překládal idiot, který neumí stupňovat adverbia v češtině), na cvičení z astrofyziky jsem vyluštila křížovku (tajenka: na každého muže ve věku 85 let připadá sedm žen, bohužel, to už je příliš pozdě) a na cvičení z ekonomky jsem měla pocit že mě omejou. zbytečný předmět, který je zbytečně povinný - kdo z nás si nějakou tu firmu někdy založí, nepochybně si potřebné postupy nastuduje. v projektu asi zpracuju téma založení kavárny - třeba se mi to bude někdy hodit.
kávové pivo v pivovarském domě je rozhodně velmi zajímavé. a navíc kávové. a tak. uááá. už nemám sílu na nic jiného, než práskání bublinek a sledování trpaslíka. červeného. jakého jiného.

2 comments:

Marwin said...

Ahojky:-) Často je mi Tvůj deník inspirací, zejména co se týče Tvého vyjadřování.

Mám jednu prosbičku a byl bych Ti nesmírně vděčný, kdyby jsi mi pomohla. Jak děláš, že máš fotografie zcela roztaženy přes stránku? Myslím, že nejsou nijak zmenšené. neb mi třeba fotky na výšku úplně změnší a prřál bychh si, aby byli natažené na celou šířku blogu. Předem díky a měj se. Piš dále a stále:-)

e*v said...

hm, teď nevím přesně co máš na mysli. šířku fotek - náhledů v textu? velikost (v) rámečku?