Thursday, March 2

thinking spring 3

alkoholové moře v hlavě šumí. ne zrovna teď. teď večeřím, pouštím si u2 a slušně srkám portské. vymývám si celodenní bahno a únavu.
ale občas ano a vynáší na břeh podivně zasuté křivdy. naposledy v brně, kdy jsem po litru vína zase začala tahat některé věci na světlo. horší je, že některé teorie mi spolualkoholik jen potvrdil a že jsem bývala mohla reagovat jinak. že jsem se nechala vyprovokovat. nechtěně? tomu nevěřím ani já. ale stejně to je směšné. nechci být nenávistná. vlastně ano, ale na to, abych některá jména nenávistně syčela, ten litr vína potřebuju.
a dnešní škola byla příznačně protichůdná. nějak mě nebavilo vůbec nic až na ohromný nenažraný oběd, při které jsem čekovala překlad jedné typografické příručky (hm, ehm, jakákoliv koincidence je čistě náhodná) a svítilo na mě slunce (pamětníci možná vědí, o čem mluvím). a cestou na metro mě přes nos uhodila vůně, o které bych přísahala, že je to vůně pokosené trávy, letní noci, padlé rosy...
fakt.
stopa dávného hledání středozemě. vždycky přicházelo touhle dobou. předjaří? ještě tak deset stupňů, ještě tomu očekávání něco chybí. ale nejkrásnější je se těšit. vorfreude schönste freude.
don't worry baby, it'll be alright
you got the right shoes
to get you through the night
it's cold outside, but brightly lit
skip the subway
let's go to the overground
get your head out of the mud baby
put flowers in the mud baby
overground

1 comment:

Anonymous said...

a včera jsem navštívil rodný město a dům za polem, vše pokryté stříbřitým sněhem v nezměrných kupách a jaro tam bylo jen podle kalendáře. nesnášim vrzání zmrzlého sněhu. ale když jsem přijel dnes do kraje, tak to opravdu vonělo jinak, hlínou. myslim, že se to blíží.:)