Thursday, March 2

tawny porto

už je to tu zas.
z brna jsem si přivezla jakousi chorobu, která se projevuje tak, že přes den posmrkávám a večer cítím jak mi pálí oči a stoupá mi teplota - což mi nikdo neuvěří, když normální teplotu mám kolem 35.5°c.
takže je večer a já kýchám ministrovi do řeči.
ještě že jsou občas rozhodnutí jednoduchá; mezi červenou a oranžovou etiketou se sice nejedná o nezaujatý výběr, nicméně když si na tom hezčím přečtu this porto, aged in oak casks, presents an orange colour and a ripe fruit flavour, all wrapped up in an elegant vanilla touch and chocolate hints, giving this wine a perfect finish, mám jasno.
tenhle semestr má teprve tři dny odškrtnuté a už mám divný pocit zmaru, kterému jsem se před půl rokem celkem úspěšně vyhnula. snad že přes pečlivý výběr mi tři ze čtyř cvičících připadají neschopní a čtvrtý je napůl blázen. zítra mě čekají další tři. uvidíme. jsem unavená a to je teprve půlnoc.

No comments: