Friday, December 23

až ve krajnosti

sledovat, jak se vaši známí chovají ve vyhrocených situacích. minimálně je to poučné. ta strašná zima okolo slamníku. hlavně si nezkazit očekávání. faktor zklamání 1,5 na žebříčku 0-1. a naopak. doprovod i přes vlastní depresi - strašná, strašná, strašná zima. nejistoty? asi jsem blázen. snad jsem se měla zachovat jinak. ale já se za svoje emoce nestydím. všichni máme svoje dna. a až mě bude zase někdo chtít seřvat jako malou holku, že je dávám najevo, ať si nejprve sní vlastní talíř palačinek. taky do dna.
na sibiřském náměstí - zima, zima je psychická záležitost, zima... a tiché objetí. nevermind the darkness, we still can find a way...
přímé a nepřímé vědomosti. dneska je šedivo a navzdory všemu, ta nejistota je tu pořád. i ke komunikaci jsou třeba dva lidi, a těžko se reaguje na nevyslovené nebo nepřímé. a těžko se tvářit, že to neexistuje. a, a, a, a já se stejnak nebojím.
thanks for the troubles you took from her eyes, i thought it was there for good, so i never tried...

No comments: