Saturday, December 24

life o'brian - to je asi nějakej ir

ty vánoční večírky. tomuhle dávám deset bodů z deseti. před celnicí bylo nutno zaváhat, takový se z ní ozýval řev. a pak do jámy lvové, jak se někteří marně snažili vyslovovat, protože když jsme vcházeli, bylo kolem jedenácté a uvítání bylo vřelé, avšak naprosto rozmazané. prý jsem odvážná, že tam lezu a lichotky sem tam kvituju já nemám co pít - atmosféra uvolněná a uvolňující, atmosféra opíjí sama o sobě a to krásně a jedna zlatá tequilla a už jsem se přidala k vyřvávání komety od nohavici v rockovém podání a strašlivému disharmonickému řevu a v tomto duchu se nesl večer, nesla noc... podivně zábavné rozhovory s cizími lidmi, bacardi s colou a rozmazal se mírně i můj svět, což nevadilo nikomu, vole, hlavně na ni buď hodnej, radím někomu neznámému, kdo se mi svěřuje s bůhvíčím, a pak, ach ty noční tramvaje, veselé vánoce, vykřikuju po nuslích, na hlavě vánoční čapku berentzen, do které jsem se strašlivě zamilovala a... voni fakt sou veselý.
a jsou vánoce, fakt že jo. tak i vám. veselý.

No comments: