Tuesday, December 6

tak mladí, jako jsme teď, už nikdy nebudeme

divný večer. na západě, to jasné světlo, to je venuše. sedím na strahově a po tmavé obloze se plazí bílé mraky. the wall. is there anybody out there? omítka stadionu je oprýskaná a reflektory projíždějících aut vrhají pohyblivé stíny za jeho sloupy. chybí jen vítr, co vyhání zatuchliny a vdechuje do prázdných a černých korun stromů zdání života, žene mraky po obloze, ze zetlelého listí vyvolává jaro a strhává srdce - ne, dneska nefoukalo. zjevilo se jen šílenství - z ničeho? - a vzbudilo spoustu pochybností. svět dává smysl jen tím, že ho nedává.
do srdce mi proudí černá krev. tak šťastní, jako jsme byli, už nikdy nebudeme.
s klokánkem sedíme v kavárně i po odchodu blueskina a jeho společnosti. hraju si s brýlemi a mluvím. některá trápení jsou pořád stejná. a nevím, o co mi vlastně jde. dostávám pořád stejné odpovědi. jdeme náhodně dejvicemi a dojdeme ke slamníku. negativno tu už není, ale stejně ta vzpomínka zamrazí. ruské velvyslanectví, všude šlupky od pomerančů. nacházíme strážní věž (přečti první a poslední větu - marion dostala těžký zánět mozku - ano, bůh se o nás opravdu stará) a loučíme se u tramvaje (a jako vždy mám pocit, že jdu moc brzo).
na cestu domů snake eaters. stíhy náhodně rozesetých světel po petříně, zase hledám tvary a mrznu. a topím se v nemlze. snad je to jen tou roční dobou.
nechcete jít v pátek někdo na müllera? mám dva lístky...

6 comments:

Anonymous said...

šel bych milá e*v, avšak budu v brně...doufám bez svědění...jen opera a koncert kdesi...

Anonymous said...

ano ale nejde to... tak se nekdy ptam sam sebe kdy budem mit cas zit, myslim tak jak bychom chteli uplne nerozumne proste jen tak...

Anonymous said...

ehm sorry za offtopic nema to s mullerem nic spolecne. alespon si ho ale pustim...

e*v said...

v pohodě. mně se tam stejně v podstatě vůbec nechce... :/

Anonymous said...

ono ta prvni cast se tyka toho mullera jen zbytek uz ne. na patek jsem se puvodne hodne tesil a ted mam dojem ze budu nekde kde vlastne vubec byt nechci.

Anonymous said...

Nekdo by mel zalozit utulek pro opustene listky. Ja mel v pondeli tri hodiny na to, abych nasel hodneho cloveka, jez by se nezistne ujal tech mych (Smith&Kellock) a malem se mi to nepovedlo. Kamaradka, ktera si je nakonec vzala, mi od te doby neodpovida na maily a nevyskytuje se na ICQ. Dosla osviceni? Bloudi jeste stale Spanelskym salem Prazskeho hradu? Z. jestli tohle ctes, ozvi se!