Monday, December 19

cook-in

předvánoční večírek. snad začít vyjmenováním? fiksu, smilla, zwíře, džouns, terezka, adbar, blueskin, barborka, ich, malý čtenář, klárka a lia. a já. a taky palačinky s whatever-you-like, whatever-you-bring a ráno jsme u kontejneru napočítali deset lahví od vína. a kýbl bowle na uvítanou, předveďměsto a podtrženo a sečteno, čas utíkal, mafiáni zabíjeli, špek na garáži a hory sněhu někde a dlouhé operní zpracování některých nemajetků, ať si sousedi trhnou nohou. a pak postupné vytrácení se účastníků až na pět statečných - kdy šli spát oni jsem nezaznamenala, tou dobou jsem byla už dávno upadlá do postele. mé největší díky patří smille, lie a klárce za ranní úklid ;) a taky... osudu. a vlastně všem.
přes den si uklidit v hlavě, odčerpat alkohol z krve a navštívit ikeu - a do toho - celý večer - sněží. už zase sněží. úžasněží. a já vypadávám z rytmu a bastlím protokoly po nocích. dívám se na ally a usínám. chrrr.
najdete 75 kapel?

5 comments:

Anonymous said...

...jůů jste se asi měli, bříška nacpaný hladili, vočiskama rudýma kroutili, na celý kolo se smáli...
...děkuju e*v...
...to je tvá tichá odpověď?...

e*v said...

horacio: není! já jen nestíhám. promiň.

Anonymous said...

e*v: to je v dobrý, mě to přišlo hezký, ale pár řádek navíc snesu rád:))

Anonymous said...

Nemůžu se dopočítat čtrnáctého.

e*v said...

V. od barborky