Friday, December 2

cats have flown

chtěla bych být havranem, chtěla bych být havranem
mám jeden vánoční dárek.
s honzou jsme včera chvíli uvažovali, kam se vrtnout, až se tenhle stát posere definitivně, ale na nic jsme nepřišli. irsko? austrálie? sever?
hrát bowling s kocovinou má svoje výhody (už se mi dlouho nestalo, aby mi víno takhle nesedlo...)
blbá zima. blbá jinovatka.
a že mi honza minulý čtvrtek v hospodě počítal dvojné integrály, je v pořádku, ale kde se na tom papíru vzali ti šneci, vybouraná auta a podobné nesmysly?
a ještě pořád si pamatuju data narození všech beatlů.
střípky. v hlavě mám. střípky. v hlavě mám

6 comments:

Anonymous said...

zdravim, jen bych se rad zeptal, jakze je to s tema beatlama, smim-li.

e*v said...

isn't it better to ask google? :) ale prosím: john 9.10.1940, paul 18.6.1942, ringo 7.7.1940(?aspoň myslím), george 25.2.1943. ha! :)

e*v said...

náhodou, když mi bylo 12, tak mi to důležitý připadalo :)
a když mi bylo 16, tak jsem zase uměla svůj telefonní seznam nazpaměť :)

e*v said...

čeho??? :)

Anonymous said...

diky moc :) googlu jsem se samozrejme zeptat mohl, ale nenapadla me spravna formulace pro to, abych se dozvedel vsechny data najednou :)

e*v said...

ne, mně stačily ty skutečný. skoro se mi chce říct že tě nechápu, ale ještě se zeptám proč a v čem to proboha spočívalo ? :)