Wednesday, December 14

above ground

červené víno - výjimečně - a blesk z čistého nebe, v resturaci sedí moji profesoři ze střední. tři (a dvě neznámé ženy). angličtinář, který měl vůči mně značnou averzi (asi proto, že umím anglicky líp než on) , fyzikář, kterého jsem měly oprávněně za úchyla a jeden nový, co nastoupil až po nás. už nevím, co učí, ale usmíval se nejupřímněji. paradox, jako ostatně všechno. konverzace s fyzikářem ubíhala, šla jsem vlastně jen na záchod, ale zakecala jsem se - a - to víno! - německy! :) unverstellbar.
doma momentary lapse of reason. nestíhám psát, musím jít spát. já a nau neřešíme, víte? a je to fajn.

2 comments:

Anonymous said...

a na střeše za komínem se sedí nejlíp, cigárko, kulich až na ramena a kolem lesy a pole a louky a...a taky dnes nic neřešim...
měj se fajn e*v!

Anonymous said...

horacio: maily uz se nekonaji?