Tuesday, November 2

voda je krásná, voda má

BarborKa mě obvinila z vodní fixace. a já to nepopírám. je listopad, děti, and it's time for cold november rain, jak zpívají guns n'roses. a nepopírám ani, že jsem ve své podstatě cvok. miluju déšť, čím hustší, tím lepší. jeho vůni a chuť a dotek na kůži. zvuk kapek na okně. a pocit absolutního štěstí. jako když jsme letos na expedici běželi deštěm za duhou. jako když jsem šla deštěm domů a přímo nade mnou zuřila bouřka. miluju extrémy, protože jsou neobvyklé. a nechávají nás užasnout. bouřku a vítr a mlhu a vánici.
úterní stíha. půjdu na přednášku. a pak na JAVA konzultaci, he he. pustím si the wall a v hlavě mi i tak bude znít november rain. and nothing lasts forever, even cold november rain. :(
some say i'm lazy, another say that's just me
some say i'm crazy, i guess i'll always be

No comments: