Thursday, November 4

noc beze spánku

ach jo. tak jsem včera byla v čajovně, vypila fůru čaje a jako následek tohoto jsem (ač neskutečně unavená (šla jsem spát před půlnocí! to je od maturity asi počtvrté!)) noc propřevalovala na posteli a nemám vlastně vůbec ponětí, jestli jsem aspoň chvíli spala.
snad jo, protože dnešek je náročnej den. stejně pochybuju o tom, že bych ho přežila, protože
- od 7:30 mám cvika v dejvicích;
- odpoledne prosedím téměř čtyři hodiny na přednáškách, kam mi svědomí nedovolí nejít, i když nechápu proč, protože tam budu stejně spát;
- večer dorazí na hvězdárnu Doc. RNDr Zdeněk Mikulášek, CSc. s přednáškou na téma kosmologické paradoxy, kde prostě nemůžu chybět (totéž platí o následné návštěvě kulturního zařízení);
... a už teď usínám a zívám a dnešek prostě nemůžu přežít. a aby toho nebylo dost, ve čtyři ráno je konjunkce venuše s jupiterem (více) a já chci fotit... no nic.
včera cestou z čajovny jsme zabavili plakát. ale stejně pozdě. tak přemýšlím jestli ho mám sundat, kdo se na ten ksicht má koukat. (to mi připomíná, že v novinkách tady na bloggeru je, že jako správní američani máme blognout naše vouty... :)

tak já jdu nějak přežívat dnešek (nikdy jsem si ještě nekupovala něco jako redbull nebo semtex. no, všechno je někdy poprvé).

1 comment:

e*v said...

a s čím konkrétně? :)