Saturday, November 6

eggnoise

eggnoise hráli v akropoli a přestože jsem se hodně dlouho odhodlávala, nakonec jsem tam byla a nelituju. stáli jsme u pódia (zase na špatný straně. já si snad nikdy nevzpomenu, že chci stát naproti kytaristovi - no, příště... :) a s ivčou si užívaly fotografické orgie. hudba byla jako vždy výborná, jako vždy nutila pohazovat hlavou do rytmu a usmívat se na celé kolo... tohle eggnoise prostě dokážou. na jejich koncertě nemůže být nikdo smutný a to je prima :).
co mi trochu vadilo byly davy žens... éé, fanynek natřásajících se před pódiem, copak jsou eggnoise nějaká diskotéka? no jo, to holt sláva přináší; to mají z toho, že vydali album a byli v televizi :) nicméně nedá mi to, abych nostalgicky nevzpomínala na ty zlaté časy blahé paměti v jazz klubu železná. existuje spousta skalnějších posluchačů, ale i tak dokonce i já už leccos pamatuju.
třeba bude nové cd úplně příšerné a zůstanou zase jen ti skalní... i když to asi nehrozí, podle toho, co předváděli dnes s tím, že to jsou písničky chystané pro nové album...
a vůbec, dost řečí.













2 comments:

Lucie said...

v Akropoli jsem nebyla (nějak mi to nevyšlo), ale Eggnoise jsem slyšela na SázavaFestu - přesně, jak píšeš, paráda ;)

e*v said...

jo, tak to já už mám zas koncertovej absťák. a pevně doufám, že ten koncert 20.12. v rock cafe bude vánoční :)