Tuesday, November 7

setkání

když jsem tuhle šla spát pozdě k ránu, projevil pan p. přání mi z nového zélandu zaskypovat a optat se, co je nového. hi, hi. měl nějakou rozvernou náladu. skype mám vyhrazený konkrétnímu osobě, ale na druhou stranu by to mohla být celkem legrace. tak třeba někdy příště.
blanka je v pátém měsíci a působí vyrovnaně. tak moc, až popírá zwířákovu teorii o tom, že jsou všechny ženy nevyrovnané. je tak nějak vzdáleně a nedotknutelně ženská - tak, jak já nikdy nebudu, ani nechci být - a stejně ji člověk musí obdivovat. vlastně tak působila vždycky, ale mateřství (eh, ohavné to slovo) to prohloubilo. a drbe stejně jako dřív, takže naše typicky ženské (tzn. v cukrárně) setkání uběhne velmi rychle a příjemně.
s bárouzanglie se vidíme tři dny po sobě, ale není to křeč. první večer kvůli ní uhýbám z cesty domů, v nechvalně proslulém podniku jménem hvězda říká, že mi to strašně sluší - a vůbec, rozumíme si téměř stejně jako když jsme před sedmi lety skákaly v anglii po posteli, s černou parukou napodobovaly slashe z guns n'roses a malovaly se do podoby gothic bitches. those were the times. a dneska spolu prolézáme starý dobrý sekáč na zatlance a následně nový smíchov.
good morning, mrs gorilla, been shoppin'?* - well, yes.
v žebříčku výmluv proč utrácet peníze je getting over nepochybně vysoko. a ono to funguje! - takže si ty dva tisíce za úžasný svetr a naprosto dokonalé kalhoty (obojí zara) prostě vyčítat nebudu.
/* pro ignoranty: tohle jsou pythoni./
a ještě jedno setkání: emerson, lake & palmer: trilogy + p* hrající division bell na kytaru (zaníceně tvrdím, že to není depresivní album, což sama sobě popřu při prvním následujícím podrobnějším poslechu textů) + na usnutí oblíbené díly yes, prime ministr. jo. bystrc mi ještě jednou straší v hlavě. zmatek uhlazený obrovskými vločkami do tichého smíření.
going up for a while.

No comments: