Thursday, November 30

erwartungen

nad vší pochybnost splněno. koncert eggnoise se mi ani nechce popisovat. energie a radost zaplavila starou pekárnu jako malé akvárium a my jsme se blaženě vykoupali. sem tam prošlehly vzpomínky na staré zmatky, ale kdeže loňské sněhy jsou. letos nesněžilo.
na bystrckém privátě rozebíráme nadcházejícího waterse a já se dělím o znalost threadless a zeleného čtveráka. na dobrou noc panáka překvalitní irské whiskey - po historkách ze zdenčiných studií práv přijde k chuti.
na bystrci voní jaro.
a já mám v hlavě světýlka. a když je mi smutno, tak je rozsvěcím. a konečně mám zase chuť fotit.

3 comments:

Anonymous said...

Eggnoise jsou sluníčková kapela, ti nemohli zklamat. Někdy bych na ně konečně mohl jít i já - až bude kde.

Anonymous said...

chtěla jsem říct, že hrají v opavě, ale bohužel to bylo dneska :) neboj, dočkáš se :).

Anonymous said...

Opava je poněkud daleko.:-) Ale jinak máš recht, jednou si je někde vyhlídnu, stopro.