Tuesday, November 21

nikdy nic nebylo

aspoň mám ten pocit.
v noci nespím a dá mi hroznou práci se uklidňovat. ale na čem ještě sejde?
ze strašlivé noční můry, ve které mám dítě, mě tahá budík. dvě hodiny spánku?
a venku je kosa. už aby bylo v praze o sto procent více lidského tepla.
spousta věcí je jen v mojí hlavě. rovnám je, což o to. ale nějak mi k tomu chybí alkoholické večery se zw. nebo naopak? nevím. pouštím si pokojem vůni kakaa a do hlavy přes hory a doly jeden milý hlas. vlastně tři - ještě glena s markétkou.
you're moving too fast for me
and i can't keep up with you
maybe if you'd slowed down for me
na čem z minulosti ještě sejde? udrž si vzpomínky, radí mi jana, ale já nevím, jestli si to můžu dovolit. mohlo by to bolet.

1 comment:

Anonymous said...

I kdyby to byla pravda, tak jednou bude neco, a na tom zalezi. Brzo.