Tuesday, November 7

and life goes on

jak se tak depresivně brzo stmívá, cvakla jsem včera vypínačem a vylítly pojistky. postup: nahodit světlo. nic. nahodit byt. teď pro změnu vylítly zásuvky v obýváku. tak ještě nahodit zásuvky, ale dlouhý rozepsaný příspěvek mi to nevrátí. snad je to dobře.
optimismus je ilegální droga. z tohohle ohledu bude brno (čtvrtkem počínaje) jedním dlouhým tripem. pobyt ve sprše je jako vždy zamyšlený a konstruktivní. takže, kurwa: jsem nedělňátko. a věci většinou jeví tendenci dopadat v můj prospěch. i když je to divné. a i když si to možná jen namlouvám. no nic, to nechme instinktům.
takže věc č.1: večer budu vědět podrobnosti jedné další práce (z blog.cz se ještě neozvali - a když se neozvou, řeknu vám veselou historku) a věc č.2: v barrandovském bytě s kočkou, kde se mi skoro i líbilo, bude od prosince volný pokoj. o pětset korun dražsí, ale větší (to, že je i pro dva, si interpretuju tak, že tam jsou dvě postele, chachá). a poblíž je prokopák.
trochu se do toho optimismu nutím, to přiznávám (překračuju povolenou denní dávku nejmíň o 420%), ale co mi zbývá. dobře mi není. je to jako na houpačce. ale do čtvrtka to líp než na přežívání nevytáhnu.

No comments: