Tuesday, November 14

můzo

zpíváš si floydy a moje melodie a na kytaru hraješ wish you were here a v pomaláči spolu pokládáme desku na gramofon jako pradávný rituál a pak se ozve tlukot srdce
a když v noci mrzne lesknou se hvězdy na sklech aut
a vprostřed noci otevíráme v temném pokoji další víno a z minulosti stavíme nevyhnutelnost - kradmou a nesmělou a výlučnou - a za oknem se měsíc raději schová za mraky a
a
a
a po expě a tady jsem všimni si mě prosím je my a nemusím se rozhlížet jestli jsi někde poblíž
protože jsi
a s tebou cítím léto a teplo a slunce na kůži jako když jsi mi ukazoval bubliny ráno u penthauzu jako když ležíme na karimatce a kouříme vodnici a jsi tak blízko a tak daleko jako když se - a kdo ví proč vždycky spolu - proplétáme městem a kupujeme víno a snad se chceme opít a ztratit aspoň na chvíli ze života
a smích a usínání a probouzení a objetí a něha slunce nešmíruj a vůně nezřetelných plánů
a když se v autobuse loučíme, vyleze slunce na pár vteřin mezi mraky a když pak stojím na prázdném nástupišti v české třebové kde jsem se jednou kdysi mihla a přeci mi to přijde známé a kde voní tráva jako když v únoru konečně začne tát a kde je teplo
spustí se mraky níž a do očí mi vpálí déšť

4 comments:

Anonymous said...

By me zajimalo, co si asi rikaji ti, o kterych jsi podobne blouznila, a ktere jsi nechala kvuli pobzlouzneni z nekoho dalsiho, a co bude asi za pul roku rikat tenhle, az se cela situace opet zopakuje...

Anonymous said...

co ti na to mám říct. že pro mě to stejné není? nemám zapotřebí přesvědčovat tě. ani sebe. stačí mi to co je.

Anonymous said...

to sajri: myslim ze ti o kterych takhle blouznila, tak blouznili taky a tak jako e*v tak taky blouzni o jinych.
myslis ze by bylo lepsi neblouznit jenom proto ze jednou to skonci?
ja ne.

Anonymous said...

si tak rikam bychom mohli ted byt vlastne i kamaradky:-)