Wednesday, November 8

and down again

dneska si stěžuju. na únavu, na svoji blbost, že v tom horku táhnu kabát, na tramvaje, které mi ujíždějí před nosem, na ztracenou náušnici, na bowling, kdy v první hře hraju skvěle a pak se nejsem schopná snad ani trefit na dráhu po celý zbytek hodiny, na ruce, které mě z něj bolí, na opětovné pocity neschopnosti, na zbylých 29 hodin, které mě dělí od zítřejšího brna. na tu zasranou únavu.
a hlavně nečíst loňské posty. byli, jsme a budeme blázni. zase mi k jídlu stačí jenom voda. v labu poslouchám cohena, ale vůbec neposlouchám. a zase usnu na přednášce...

5 comments:

Anonymous said...

tedy ne že bych nechápala a neměla to podobně. teď zrovna... ale už drahnou dobu si říkám, nejseš, holka, trochu moc introdepresivní??-))

Anonymous said...

Vzdycky kdyz vidim tu tvou fotku v obili, vzpomenu si na citat z Gladiatora: "If you find yourselves alone, riding in green fields with the sun on your face, do not be troubled. Because you are in Elysium, and you are already dead!" :-)

Anonymous said...

uri.zen: co to sakra znamená introdepresivní? a proč bych si nemohla postěžovat a la peťulka? :) normálně to nedělám :)

sajri: no to bych nečekala, že zrovna ty budeš někam dávat nějaký citát ;) ale elysium je pokud vím ráj, takže to na expu celkem sedí.

Anonymous said...

co se čílíš?-)) jinak: zdraví brno-))

Anonymous said...

to byl vtip. normálně se snažím přežívat bez stížností, protože mi přijde zbytečné se rozčilovat nad něčím, co ztratí význam s první příští příjemnou chvílí, ale občas se to i mně nahromadí.
peťulkovatět nezačnu, neboj.