Tuesday, September 5

neveselá historka

a opovažte se smát!
měla jsem nastavenou upomínku na telefonu a zapomněla jsem na to, tak jsem ho nechala ležet na nočním stolku. slyším ránu, říkám si blbost, co by to bylo, to bylo u sousedů. za hodinu se jdu podívat, a hele, telefon si zavibroval a spadnul.
na zemi byla jedna sklenička s vodou.
jedna jediná mrňavá sklenička s vodou. a on spadl do tý zasraný skleničky.
a pak v ní hodinu plaval.
[happy end se nekoná. kdyby v ní tu hodinu neplaval, tak by asi přežil, ale bohužel takhle prorezl skrz naskrz. lituju kontaktů a asi dvou zpráv. morální ponaučení: když nebudete chlastat, nebudete potřebovat mít u postele skleničky s vodou. i když si myslím, že se nikdo nemusí bát. něco tak zkurveně nepravděpodobného se může stát jen jednou za mnoho let - a jenom mně.]

4 comments:

Anonymous said...

*soucitny pohled*

Anonymous said...

Remember The Hitchhiker's Guide to the Galaxy :->

Anonymous said...

respekt. spolužačka si hodila telefon do mrňavého šálku s čerstvě uvařenou kávou (hrníček byl skoro menší než telefon a jediný v širokém dalekém okolí). kamarádka se rozhodla koupat se s telefonem ve vaně. já jsem spadla z kola do potoka - s sebou jsem si vzala kolo i telefon. další spolužačka zapomněla telefon v autobuse, aby jeho nástupce o týden později utopila v moři. můj otec měl telefon v kapse a v horkých dnech ho utopil ve vlastním potu. ovšem tohle, e*v, to je královna mezi podobnými historkami.

Anonymous said...

ano, protože jsem v tom nevinně :)

[shodou okolností jsem se dívala na fotku z gdaňsku, kde sedím na břehu moře a z kapsy mi čouhá telefon, a říkala jsem si že je to náhoda, že mi do toho moře nespadl - asi dva dny před nehodou.]

a nový telefon je samozřejmě lepší. :)