Saturday, April 1

apríl :)

jsme v danabu a je tu dneska větrno a chladno, což je u nás docela obvyklé - kam přijedeme, tam je nějaké extrémní počasí. ale stejně se půjdeme koupat.
v noci mě vzbudily poryvy větru. spali jsme venku, jen pod stříškou. a tak jsem přemýšlela... sinaj je zvláštní. není to afrika, je to asie. a není to ani egypt, je to prostě sinaj. devět hodin cesty vyprahlou pouští, která se táhne až k moři. a hory, které vypadají nepatřičně, kde se tady vzaly?
mimochodem, tohle místo je ráj na zemi. ale rychle se omrzí. v siwě nebylo moře, ale fascinovala mě, měla duši. tady sice přijedete, lehnete si do polštářů na zemi pod palmy, popíjíte beduínský čaj a moře je za rohem... ale je to prostě potápěčské a turistické centrum a tím to také zůstane. taková káhira mi přijde zajímavější. ale možná se pletu. uvidíme. pořád ještě jsme se neváleli zhulení na pláži, hehe. i když welcome šíšu jsme dostali :) (je to tu drahý - tři libry za šíšu, hrůza :)
no, vypadá to, že se otepluje. a támhle kousek, sto metrů? je moře. ách. návrat domů bude pěknej šok.

1 comment:

BarborKa said...

mnazdár, no jasne ze se ozvu, juj pýramídu, to jako ze budu mit hrobku, jo? :) moje icq je jinak 210725513 mejte se krasne papacko