Wednesday, April 19

brain damages

listuju fotkami z egypta. daly by se vážit na kila, nebo spíš na giga. a nemám sílu je upravovat, třídit, ani prohlížet. dnešek je něčím divný a rozháraný, nefunguje a já taky nefunguju. je jaro, sakra. ale cítím se úplně zimně.
občas si říkám, jestli přeci jen nezačít komentovat dění kolem sebe. ale proč se rozčilovat. takový bigbloger lidových novin - uz dlouho jsem neviděla takovou směs blbosti, povrchnosti, líbivosti... řekněme to spolu: je to hnus.
a já neumím psát jinak než pocitově. jaro ve mně vyvolává nepojmenovatelné. proudy se splétají - ještě občas v duchu chodím po jehlách. a na hlavu mi padají velké těžké kameny. až budu chodit osaměle spletitými chodbami ostravské hvězdárny, bude stačit málo. roznese mě vítr.
a dnes večer jdeme na eggnoise :)

No comments: