Thursday, February 9

tonight

ha! budu se dívat na přátele, plkat na icq a flákat! no, aspoň dneska večer.
tahle zkouška patřila k těm zábavnějším. (povšimněte si, jak fikaně používám minulého času, skoro jako bych tím něco naznačovala). deset bodů jsem získala za obrázek, který jsem v nestřežené chvíli (jinak se naprosto nedalo opisovat) obkreslila od spolužáka o dvě řady výš, zatímco se zkoušející bavil s anglicky-studijícími. a pět za vzoreček, který jsem si v důsledku jeho nezapamatovatelnosti napsala před zkouškou na lavici. (při opravě: no, takhle se vyrábějí supravodivé vrstvy, ne vlákna... ale ty by se z toho v zásadě pak daly vyrobit taky...)
[což nic nemění na tom, že mezi písemnou a ústní jsem v panice pobíhala po chodbě a slibovala si podání přihlášky na něco méně náročného (čehož ještě stále nejsem daleka).]

ale zato mám v ruce letenku do egypta. popíjím pastis... a je mi výjimečně dobře.

1 comment:

e*v said...

tak to se těším. jsem ráda že se máš dobře.