Wednesday, February 15

some days are better than others

dokonce i ty, kdy musíte vstát opravdu brzo a vydat se přes město na zkoušku. pomocí legálně používaných skript zplodíte čebyševu aproximaci, kterou jste nikdy před tím neviděli, a pak?
záleží na vás. já: no stress. listovat skripty - poprvé? to raději vyžebrám na školním automatu jednu středně nenechutnou kávu a posadím se na slunce. zapálím hřebíčkovou cigaretu (ano, inspirovala jsem se, na to bych sama nepřišla) a vychutnávám - hlavně a především božské teplo.
ono totiž když se takhle v půlce zimy objeví teplé dny, zapovím nenáviděnou zimu a vyhlásím jaro - načež, než přijde doopravdy, mrznu ve svetrech a zamykám kabát na dně skříně. připomíná mi to jeden únor před čtyřma lety ve vídni - jen já jsem se mohla se spolužáky sázet že dojdu bosá do nejbližšího mekdonalda - a jen já jsem mohla - musela - vyhrát. pršelo. to proto.
nakonec jsem dostala velmi dobře (mohlo být i lépe). squash od deseti večer je levný a příjemně unavující. chybí mi už jen jedna zkouška (pravděpodobně ji neudělám, ale mám možnost opravy v létě), ať už ji udělám nebo ne - brno - a moje resty na společenské sféře!, a jsem zapsaná na bowling. zase.
a zítra jdu fotit s ondrou.
a teď? že by futurama? my bloody valentine :)

No comments: