Friday, February 3

je nebezpečné ukrýt srdce do ledu,

může se stát že přijde jaro.
co jsou příčiny a co následky? včera jsem psala sick of this winter, cold to the marrow a dneska taje. soukromé debaty o tygrech se promítnuly zase jinde. nebo naopak? v tramvaji myslím na jiná města, představuju si koleje napříč brnem. marně; brno voní jinak.
město se rozplývá
v kalužích světla malé strany.
kocour protáhne hřbet
obloukem prašné brány.
pochytat labutě do kapes
mezi drobky mezi vrány
mezi stíny bezejmenných měst.
známé viny známé zrady,
mrtvé rány.
mrtvá rána posbírám.
dnešek je plný alegorií. celý den polehávám, bolí mě hlava a bezúčelně rovnám věci. večer vyjdu ven - a snad že je tepleji, i já cítím krev ve spáncích a na patře příchuť jara. návrat k životu - jenže za všechno se platí, za inspiraci zoufalstvím, vzpomínkami, momenty, které se mi uložily jako olovo, kapka za kapkou, jedovatě, na dno srdce.
sirky na zastávce se lesknou ostřím nože.
po kině (pýcha a předsudek - keira není tak krásná jako jindy, pan darcy (viz bridget) je úžasný, celkový dojem spíše zklamání) utíkám, tečou mi slzy. a nemám na co psát. vločky mě tiše hladí.
doma sedím a mlčím. píšu a brečím. ticho. blogová terapie.

No comments: